دائره فهرست نویسی

آموزش فن فهرست نویسی

دائره فهرست نویسی

آموزش فن فهرست نویسی

دائره فهرست نویسی

فهرست نویسی اساس فعالیت های کارگروه های الگوی پیشرفت اسلامی -در مرحله پرورش مسئله الگوی پیشرفت اسلامی - است. با فهرست نویسی می توانید بر مفاهیم اولین نقشه راه تولید الگوی پیشرفت اسلامی مسلط شوید.

بسم الله الرحمن الرحیم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دایره فهرست نویسی در دومین برنامه روز اول نشست هم اندیشی آذر 92 که مختص نقد و بررسی فهرست معرفی اولین نقشه راه تولید الگوی پیشرفت اسلامی در مصاحبه با کیهان فرهنگی بود، فهرست آقای حمیدرضا اسلامی بر متن این مصاحبه توسط اعضاء فهرست نویس حاضر در جلسه مورد نقد و بررسی قرار گرفت.

براساس این گزارش پس از تبیین ساختار بحث استخراج شده توسط فهرست نویس در قالب دو ساختار اصلی، مخالفین و موافقین ساختار بندی ایشان درباره این فهرست پرداختند.

شایان ذکر است که پس از بحث در مورد هر یک از بندهای فهرست ساختاری ایشان، هیئت داوران با طرح اصول فهرست نویسی، نکات لازم جهت این امر را تذکر می دادند. اصلی ترین اشکال مطرح شده بر این فهرست، عدم انحصار  ساختارهای آن در دو فهرست استخراج شده توسط ایشان بود که در نهایت با دفاعیه ایشان از ساختار بحثی خویش به پایان رسید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی