دائره فهرست نویسی

آموزش فن فهرست نویسی

دائره فهرست نویسی

آموزش فن فهرست نویسی

دائره فهرست نویسی

فهرست نویسی اساس فعالیت های کارگروه های الگوی پیشرفت اسلامی -در مرحله پرورش مسئله الگوی پیشرفت اسلامی - است. با فهرست نویسی می توانید بر مفاهیم اولین نقشه راه تولید الگوی پیشرفت اسلامی مسلط شوید.

پیشنهاد نقد و بررسی فهرست

دوشنبه, ۱۳ آبان ۱۳۹۲، ۰۴:۵۷ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم 

کارگروه ازنا عبارتِ معرفی نقشه راه تولید الگوی پیشرفت اسلامی به نقشه شاملِ 27  مأموریت برای ارتقاء سطح فهم جامعه نسبت به مسأله الگوی پیشرفت اسلامی و مرتفع کننده خطر یکسان انگاری پیشرفت اسلامی و توسعه غربی را به عنوان فهرست جلسه با کیهان فرهنگی پیشنهاد داده است.فهرست نویسان  کارگروه ها این فهرست و ساختار تشکیل دهنده آن را نقد و بررسی نمایند. لازم به ذکر است که در نشست هم اندیشی آتی این فهرست در "برنامه نقد و بررسی فهرست" مورد دقت قرار می گیرد. 

بسم الله الرحمن الرحیم

کارگروه الگوی پیشرفت اسلامی شهر ازنا برای متن گفتگو با کیهان فرهنگی عبارت:معرفی نقشه راه تولید الگوی پیشرفت اسلامی به نقشه شاملِ 27  مأموریت- طراحی شده براساس روش جامعه شناسی اسلامی- برای ارتقاء سطح فهم جامعه نسبت به مسأله الگوی پیشرفت اسلامی و مرتفع کننده خطر یکسان انگاری پیشرفت اسلامی و توسعه غربی یعنی محور موانع فعلی انقلاب  را پیشنهاد داده است. دائره فهرست نویسی پیشنهاد می کند فهرست نویسان  کارگروه ها این فهرست را نقد و بررسی نمایند. متن جزوه این جلسه به همراه فهرست پیشنهادی را می توانید از  اینجا دریافت کنید. لازم به ذکر است که در نشست هم اندیشی آتی این فهرست در برنامه نقد و بررسی فهرست مورد دقت قرار می گیرد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی