دائره فهرست نویسی

آموزش فن فهرست نویسی

دائره فهرست نویسی

آموزش فن فهرست نویسی

دائره فهرست نویسی

فهرست نویسی اساس فعالیت های کارگروه های الگوی پیشرفت اسلامی -در مرحله پرورش مسئله الگوی پیشرفت اسلامی - است. با فهرست نویسی می توانید بر مفاهیم اولین نقشه راه تولید الگوی پیشرفت اسلامی مسلط شوید.

بسم الله الرحمن الرحیم

بنا به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دایره فهرست نویسی در آئیین پایانی چهارمین نشست هم اندیشی الگوی پیشرفت اسلامی مورخ 1392/9/15از سه فهرست جامع بر اسناد پژوهشی معرفی اولین نقشه راه تولید الگوی پیشرفت اسلامی رونمایی شد.

بر اساس این گزارش فهرست نویسی، روشی قاعده مند برای کشف مهره های اصلی یک مطلب و مهره های ارتباطی میان این مهره های اصلی می باشد که پژوهشگر با فهرست نویسی بر این اسناد، مسلط بر این مهره ها می گردد و قادر خواهد بود نسبت به نقد یا پذیرش آن مطلب به طور منصفانه اقدام نماید.

لازم به ذکر است که اصلی ترین مرحله فهرست نویسی تدوین فهرست جامع، از بین فهرست های اسناد پژوهشی بر سلسله مطالب درباره آن موضوع می باشد که بیانگر همه اطراف و ابعاد آن بحث می باشد. در نمایشگاه فهرست نویسی شورای راهبردی از سه فهرست جامع بر اسناد معرفی اولین نقشه راه نیز به حضار معرفی شد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی